I made this widget at MyFlashFetish.com.

Selasa, 8 Jun 2010

CHeRitErA SeOraNg FaDHLiKa RaMLaN

Salam. hm, this is my 1st bl0g..macam peghak (juga dikenali sebagai batak atau jakun)la pulak! Saya berharap sem0ga my c0urage untuk buat bl0g ni berterusan la sampai bila-bila. Amiin..

Sebenarnya saya memang dah lama nak buat bl0g ni..cuma asyik bertagak-tagak ja nak buat.. Saya mula semangat nak buat bl0g lepas teng0k, dengar & baca bl0g kecik (SitiNurhudahusna)! tu yang jadi semangat tuh! Thanks buat kecik...!! (^_^) Dan kecik jugak merupakan my 1st bl0g f0ll0wer! W0o0oho0o0o0o...syabas la buat kecik! =D

Memandangkan saya ni budak baru belajar (dalam buat bl0g ni), sila lah bagi tunjuk ajar (untuk 0tai-0tai bl0g) kepada saya...

3 ulasan:

Siti Nurhuda Husna Zulkarnain berkata...

dengar2, orang tu baru buat blog. amboi3~ kemain lg die yep. haha. selamat berblogging~ apdet la slalu, t bole bace~ (~ ̄▽ ̄)~

KekKa cHaN berkata...

waa~~~~ tahniah kepada kecik!! sebab jadi pengikut bl0g kite yang sul0ng!!
w0o0o0oh0o0o0o...!!!

Fazlin Ramlan berkata...

aku xmoh jd pengikot.. :P